Latmask

Idag hade jag som bekant tänkt pyssla lite hemma och så...


Jag har även en tankte med ett par högklackade lackpumps...Tänkte gå upp på stan och se om jag hittar lite nitar eller paljetter jag lite fint kan sätta på klacken...Att jag ens vågar skriva om det här...Känner jag mig själv kommer det projektet gå ut hel-ete då jag verkligen inte är den pyssliga typen...Har försökt mig på det ett par gånger, bl.a en fuskpälsjacka som jag skulle göra om till väst...So far so good...Men var är den nu?? "Ja,var är den nuuu....Jag bara uuundrar vaar är den nuu?" Hos  Uff tror jag nog minsann...


Men än så länge har jag inte kommit speciellt långt...Har mest legat och kollat på tv...Rätt skönt faktiskt! Får skylla på att jag glömde köpa kaffe till frukosten...Har inte vaknat till än...



Här är ett halsband som jag gjorde om lite...Inte så svårt då jag bara hängde på lite olika hängen på en och samma kedja...Men ringarna är faktiskt min mammas förlovnings och vigsel ringar...Mysigt att ha runt halsen...:)








Nä, nu ska jag ta mig en liten promenix runt stömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0