Nu är det...

Ja,vaddå?


"Jo nu är det fredagsmyyys!!"


Jag sitter och väntar på att Cricka ska spela klart sitt rooooliga tv spel som han håller på att spela...*Suck*


Sen blir det soffan och film som gäller. Vi ska se "Cloverfield"...Någon som har dett den? Bra?







I övrigt har jag inga större planer för helgen...Jag var bjuden hem till Marre på fest för att sedan gå ut men tror dessvärre att jag skippar det. Måste spara pengar...I och för sig skulle jag kunna dricka lite vin och sen gå hem...Men vem försöker jag lura där? Som om jag skulle gå hem när alla andra går ut...Näe, det lär ju inte ske...

Sen känner jag att det kan vara skönt med en slappar helg också...Förbi farmor lite och promenera bara...


Men men, planerna kan ju hinna ändra sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0