Smått skit

Mest spelat på min ipod:

Becoming Insane Infected Mushroom
Nynnar på: Toninght is gonna be a good night
Kökspryl jag inte kan vara utan: Kaffebryggaren
Bäst med Norrköping: Vacker, lagom stor stad
Sämst med Norrköping: Dåligt nattklubbsutbud på fredagar för oss över 21
Det missar jag aldrig på tv: Desperate Housewifes
Favoritljud: Inloggningsljudet på Skype
Sport jag har stenkoll på: Ingen,hatar dom flesta sporter
Artist jag vill se på Yran: Vet inte…Ingen direkt konsert människa
Bästa mikromaten: Helt klart paj. Smakar nästan som hemlagat…Annars Grandiosas Pizza extra allt kebab, riktigt god för att vara fryst pizza.
Fikar gärna på: Bagarstugan
Senaste impulsköp: Har inte gjort något sådant på länge
Person jag vill träffa: Carolina Gynning.
Klädkonto per månad: Börjar bli rätt duktig så ett par hundra
Favoritprodukt på Apoteket: Resorb
Beställer i baren: Slösardag: Baccari Ras ned fruktsoda, Annars: Öl Heiniken eller Baccardi brezzer vattenmelon
Bästa romanen: Har en massa favoriter men senast fastnade jag på Ego Girl med Carolina Gynning
Favoritdjur: Katter såklart! :)
Fulaste färgen på kläder: Mossgrönt
Mode jag aldrig vill se igen: Jag har lärt mig att aldrig säga aldrig när det gäller mode…För ett par år sedan hade jag svarat tights….Och vad har man mest nu? Jo,tights
Favoritblogg: Tyras.se
Reser helst till: Thailand
Användbar pryl: Mobilen…Väckarklocka,kalender,mp3,nödkamera o telefon…
Mitt sämsta köp någonsin: Senaste var väl dom fina skorna med platå från Halens som jag ej kan gå i…Annars har man nog gjort en hel del genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0