Softisch

Idag började jag dagen med en promenad runt strömmen...Hur skönt som helst! Sen frukost bestående av Kaffe och rostade mackor med färskost...Mums!


Det är så skönt att bara ta det superlugnt hemma och känna att man är ledig....


Cricka är och skejtar och när han kommer tillbaka blir det en tur till Mediamarkt då vi måste lämna in våran dator...Skärmen blir helt vit ibland när man startar den...Bäst att lämna in den innan garantin går ut på den!

 Efter Mediamark ska vi eventuellt åka till pappa och kolla igenom grejer som han vill bli av med...Innan farfar gick bort flyttade ju dom till ålderdomshem så det finns en hel del grejer hemma hos pappa från deras lägenhet. Jag har kollat igenom till viss del själv men känner att det är bättre om både Cricka och jag är med och tycker till...



Igår låg jag bara hemma framför tv:n och kände mig rastlös. Var bjuden hem till Marre som sagt men hade bestämt mig för att ta det lugnt...Dock blev jag lite sugen på att hitta på nåt vid typ sjutiden på kvällen...Jag hade nog gått dit om jag hade haft vin hemma...Men då jag inte hade det blev det en promenad istället...Idag känns det som ett riktigt bra val då jag känner mig pigg och fräsch! :)


Dock ser jag inte så pigg ut...Mer blek och glåmig...Dags att sola lite kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0