Thailand!

Igår hittade jag en grymt billig resa till Thailand...Två veckor i Januari med hotell(skapligt fint med pool i Karon) för endast 7000 kr!!!!


Jag tror fan inte det går att hitta ett bättre pris...Tanken var ju egentligen att vi inte skulle vara så mycket i Phuket då vi varit där innan utan mer åka runt lite...Nu verkar det ju dock som att brorsan blir kvar där ett tag till så då vill man ju träffa honom(Och Jossan förstås) så mycket som möjligt...Det blir väl någon tur någon annanstans men då kan det ju vara skönt att ha ett hotell där man kan lämna kvar allt tills man kommer tillbaka.


Ett minus bara...Resan är precis när Lisa kommer hem! Eller hon kommer på torsdagen tror jag och vi åker på söndagen...Hade så gärna velat träffa henne där nere men det är svårt att hitta billiga resor precis efter nyår...Beslutsångest...*Suck*



Jag ringde brorsan precis och berättade om mitt fynd i alla fall...Som vanligt hade han inte tid att prata med mig knappt...hehe...stess människa!


Om någon undrar hur jag har råd att ringa till Thailand titt som tätt och prata långa samtal så är det för att jag på hemtelefonen genom TELIA lagt in en utlandsprislista för endast 15 kr i månaden som ger mig ett pris på 59 öre i minuten till mobil i Thailand....Billigare än att ringa till svensk mobil ju!! (OBS...Smygreklam)


My brother in Thailand:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0