Det var på håret

Igår tvättade jag mitt hår med silverschampoo...Jag hade det i håret extra länge för riktigt bra resultat, ca 30 minuter...


En jävla chansning visade det sig då jag senare på kvällen pratade med Annika och hon talade om att Kimmy en gång hade haft i det i 10 minuter och fått blå och grå slingor...Det hade väl sett grannt ut på återträffen..."Jaha Emma...Livet har gått hårt åt på dig ser man...Gråhårig och allt!"


Men det blev bra tycker jag...Ljust o fint som jag vill ha det...






Sen har jag bestämt mig för skorna från La Redoute. Gillar dom som fan...Gillar den lite slitna "vintage" känslan...





Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka snygga boots! :) Kram <3

2009-10-24 @ 18:35:06
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0