Faen da...I lands problem...

Jag hämtade precis två paket från posten och står inför två tunga beslut...


I ena paketet låg stövlarna från La Redoute i lite cowboy stuk som jag beställde för ett tag sen...Dom satt riktigt bra och var snygga...Men kommer jag ångra mig om jag inte istället satsar på knähöga stövlar?

Det är ju egentligen var jag var ute efter...Fick hem ett par från Nelly som satt som skit så dom åkte tillbaka...Så vad ska jag göra...Måste fundera ett tag...Hellst innan mina andra stövlar tappar sulan eller innan nästa stora regndag då det är stora hål under.


Problem nummer 2...Jag hämtade även ett paket från ellos innehållande lite olika strumpbyxor till min klänning jag tänkte ha på lördag. Där hade jag även kastat med en svart tunika/klänning som inte såg så speciell ut men visade sig vara riktigt fin på...

Så vilken ska jag välja? Dem glammiga glittriga saken eller en enkel svart? Den svarta kan ju bli riktigt fin med rätt skor o så...


Åhhh!!


Jag får nog ta med mig en hel väska med kläder och skor och ta hjälp av Sandra som smakråd...


Sen har jag inte gått och blivit punkare om någon undrar utan har silverschampoo i för att ta bort kycklinghåret:







Kommentarer
Postat av: Catrin

waa den bilden var nästan lite läskig ;)

2009-10-23 @ 11:03:00
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0