Halloween

Jag är bjuden hem till Kimmy på Halloween fest. Endast tjejer bjudna...:) Blir oftast roligast då.


Jag har funderat på vad jag ska vara utklädd till men har nu bestämt mig för att jag tar samma som förra året. Den kostade ju rätt mycket och jag gillar den...Känns dumt att hela tiden köpa nytt, jag är ju inte gjord av pengar.Jag kollade runt lite också men hittar inget som jag verkligen skulle vilja ha.


Eller är jag jätte tråkig nu?? Det är ju inte riktigt samma folk som förra året...Fast vi ska ju ut o då kan det ju vara många som sett den. Men folk kommer väl inte ihåg vad jag hade förra året? Eller? Hm...Beslutsångest.


Såhär såg jag ut förra året, blir samma förutom mina leggins med skinnlappar och höga stövlar till:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0