Heta linjen??

Jag har ju helt glömt bort att berätta om mitt samtal i fredags...


För dom som inte vet så jobbar ju jag på Telias kundtjänst. Med företag...Vilket innebär att dom flesta jag pratat med är normala människor(jobbar man på privat är det nog mer vanligt med knäppisar)


Men i fredags eftermiddag kommer det in ett samtal med en man som bara stönar i telefonen när jag svarar...Flera gånger!! Samt högt och ljudligt...Jag blev lite chockad och la på...

Men man undrar ju vad fan det finns för jävla svin där ute!! Så jävla vidrigt...Och vilket nöje...Budget varianten på heta linjen...haha...

Borde tagit betalt!



Hittade en bild som ganska väl säger vad jag tycker om detta...Bläää!!






Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, men usch va äckligt!! :O

2009-10-07 @ 08:32:59
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0