Läskigt kedjebrev

Igår fick jag ett sånt där kedjesms från lill-Cissi(Varför jag fortfarande säger till Cissi då jag bara känner en Cissi är en annan sak...Känns bäst så helt enkelt!)


Oftast brukar jag inte skicka vidare sådana sms om det inte är något fint som står eller nåt som faktiskt är kul att läsa...

Men detta sms var jag TVUNGEN att skicka vidare, inte för att det var kul utan för att det var så läskigt:


Man vågar inget annat än och skicka det vidare...Och jag hoppas ni, precis som jag skickar det vidare...SÅ FORT SOM MÖJLIGT. Ursch, här kommer det.

För länge sedan föddes en mördare. Han hann döda 24 personer innan han avrättades. Det går ryckten om att han lever fast som en ande.

Om du inte skickar detta vidare till 10 personer inom 10 minuter kommer han sitta vid din sängkant och den 7:e dagen kl 24:00 kommer han avrätta dig, ingen kommer höra dig skrika, ingen kommer ens märka att du dör.

Om du skickar detta sms vidare kommer han göra så att din största kärlek inser hur mycket han/hon älskar dig. Men du får inte skicka det till mig. Jag valde den säkra sidan, vad väljer du? Tiden börjar nu...



Först tänkte jag radera det men så började jag tänka på the ring och på hur mörkrädd jag egentligen är och kände att det var bäst att jag messade iväg det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0