Tillbaka i Norrpan

Nu är jag precis hemkommen från en helg i Gusum/Viken.


Det var riktigt skoj på återträffen...Skit kul att se alla igen!


Dock var själva upplägget från Barabamba sämre...Halvtaskig mat och inget mer hade dom fixat. För 395 kr kunde det gärna ha varit något mer...Musik, gamla foton mm från när vi gick i skolan och kanske lite aktiviteter.


Efter utestället stängde kändes det som att vi behövde en efterfest då det stänger så tidigt nere i Viken...Men finns det efterfester där nere då? Näe, dåligt med det...Till slut blev det att Jag,Cricka,Sanna,Tobbe,Matte och Käton åkte ut till Sannas mormor i Gållösa. Skönaste mormorn måste jag säga! När Sanna ringde och frågade om hon kunde ta med folk dit sa hon att vi ska vara tysta...Mormorns svar: Det hoppas jag inte!! Helt klockren!


Det var skit kul att umgås med Sanna då hon sen 2,5 år tillbaka bor i Oslo och inte kommer hem så ofta...Tror det var ca 1,5 år sen vi sågs sist.

Nu är planen att vi inom en snar framtid tar ett Norge besök. Först Oslo ett par dagar och hälsa på Sanna och Nilla sen vidare upp till Matte i Nordkap.


Bilder från gårdagen:


Först var jag hemma hos sandra o fixade i ordning mig. Världens sötaste unge har hon ju:




Sen förfest hos Kim:

















Sen kom vi till Lilla Blå

Johnny, visst är han lik Anders Lundin?? :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0