Tröttast.nu

Fy fan!!


Känner mig som 7 svåra år idag...Känns nästan som att jag börjar bli sjuk...Hoppas inte det,har varit sjuk väldigt mycket det senaste halvåret så nu får det vara nog.


Varför jag är så trött kan jag inte förstå då Cricka och jag i stort sett spenderat både lördag och söndag vilandes...


Både torsdagen och fredagen blev det fest.


I torsdags var vi hemma hos Tessan och Tyra ville testa om hon fick plats i Tessans kakelugn...Det fick hon...Men hon fastnade!! Fan vad vi garvade...Jag förstod inte att hon satt fast på riktigt men när hon väl kom loss fattade jag är det var nära att vi fick ringa till brandkåren.


Jag lånade ett par bilder från Tyras blogg då jag knappt tog några med min kamera:

Alla utom jag



Tessan Tyra och jaaag



Tyra in the kakelugn





Efter den lätt kaotiska förfesten gick vi vidare till 112:an på Harrys. Jag hade jävligt kul pga att det var jävligt roliga tjejer jag var ute med...Men annars...112:an?? Jag fattar inte varför alla säger att det är sååå jävla kul. Som en helt vanlig kväll på halvtråkiga Harrys bara skulle jag säga.


Hemgång blev det vid halvtvå tiden med stopp på Pizzeria. Tur att det blev skapligt tidigt då jag jobbade dagen efter. Duktig som jag var hade jag dock tagit ledigt ett par timmar på förmiddagen...Men fasen vad sliten jag var på jobbet i alla fall...Så jag säger bara...Aldrig mer dricka dagen före jobb!!


hehe...det kommer jag väl hålla tills det gått så pass lång tid att jag glömt bort hur jobbigt det var...


Efter jobbet på fredagen gick jag och mina arbetskamrater till La Uva och käkade deras supergoda Tapas...Efter det blev det hemåt till Cricka och några polare som satt hos oss och drack lite. Sedan blev det Deli,Manesa och sist Hugo...Faaan fattar inte varför det inte finns något ställe för oss över 20 på fredagar??? Jag gillar att gå ut då men tycker det är trist när knappt nån i min egen ålder är ute..

Det coolaste under kvällen var en ganska grovt handikappad kille som satt i någon sorts rullstol med en dator på för konversation...As häftigt att han tog sig ut och dansade!! Mer sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0