Vammarskolan 1999

Yeah!!!

Fan nu blev jag svin taggad inför nästa helg!! Ska bli sååå kul!!


Det skulle vara kul om man kunde träffa på en massa annat folk man känner ute i vimlet i vika också så om nån läser det här som inte gått i min klass kan väl du med gå ut nästa lördag!! Brukar vara så dött annars...


För då jävlar ska vi rocka!!


Dessa brudar ska jag träffa innan:

Emma



Jojjo




Kim




Sanna




Carro



Sandra






Lite olika storlekar på bilderna märkte jag...Snodde dom från Facebook :)


Carro och jag gick i 9B medans övriga tjejer tillhörde 9C. Dom jag mest umgicks med var Kim,Emma,Jojjo och Sanna.

Sandra och jag började umgås på gymnasiet då vi gick i samma klass...hehe...Vi blir visst aldrig av med varandra...Efter gymnasiet jobbade vi ihop på Proffcom i ett par år och nu jobbar vi ihop på Telia.





Kommentarer
Postat av: kicki

Återträffen ska bli ASROLIG! har typ inte kontakt med någon längre där nerifrån =P... Vi ses!

2009-10-16 @ 16:15:43
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa vad kul att träffa alla igen!!!

Kram kram

2009-10-16 @ 23:23:27
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0