Annars då...

Igår hade vi en riktigt skön mys söndag...


Dagen började med en god frukost innehållande Juice,Kaffe,Ägg och färska frallor med ost och skinka...Mina favoriter!!

Efter det softade vi lite framför tv:n för att sedan bege oss ut på stan...

Det blev att hämta och lämna paket(Min underbara parfym från Armani-Code),

 till biblioteket för att låna 3 nya böcker som verkade skit bra,

 sen in på New Yorker där Cricka shoppade två tröjor och en skjorta. Jag köpte ett jätte fint diadem med nitar.

Efter det gick vi till kupolen och käkade tacos.

Sen stack vi hem igen, jag vilade lite för att sedan bege mig till Gymmet för ett Bodypump pass.

Efter Bodypumpen gick vi och handlade...Det blev varma mackor med kantarellstuvning till kvällsmat(MUMS!!!) och lite Ben and Jerrys glass samt chips till filmen.

Vi kollade på första Johan Falk filmen. Riktigt bra!!! Blir nog att kolla på tvåan nån gång den här veckan då vi bara måste få reda på fortsättningen...

Inte att förglömma var att jag innan träningen pratade med Lisa ett tag...Jag har köpt ett kort som gör det billigt att ringa utomlands så för första gången sen dom åkte kunde vi prata en lite längre stund. Hur härligt som hellst!! Annars har det varit hon som har ringt och då dom inte har så mycket pengar har vi bara kunnat prata ytterst korta stunder.



En perfekt söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0