Ge mig Thailand nu!!!

Jag har precis kollat klart på filmen "Mammut" med Lucas Moodysson.


Riktigt bra film! Jag trodde den skulle vara på svenska men den var på engelska och utspelar sig i USA...


Och till viss del i THAILAND!!!


Så nu sitter jag här själv, i väntan på Cricka, och längtar ihjäl mig efter att få åka dit!! Varför varför varför kan man inte få lite mer semester???


Längtan är inte bara för att Jens o Lisa är där utan även till det underbara landet...Landet med alla leende underbara människor,med den vackra naturen, den grymt goda maten...Ja allt!!


Suck...Men vad är en bal på slottet....


Ikväll ser jag ut såhär...Uppsnofsad till max!! ;)





Jag var tvungen att försöka få med Byssen också...Han ser så liten ut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0