Gusum helg

I lördags åkte vi som bestämt ner till Gusum. Vi åt god porterstek(tror jag...nån stek i alla fall;) hemma hos Crickas mormor. Hela familjen samlad!




Där bjöds det på vin och öl och efter maten kände vi för att festa vidare lite....Så vi följde med Crickas kusin Sandra ut i skogen till hennes kusiner Henka och Vicky. Henka är också en gammal klasskompis till oss...Riktigt trevligt hade vi! Färden dit blev det Rally. Crickas morbror som skjutsade oss är gammal Rally förare så det blev ett jävla gas i svängarna...




Bästa citatet under kvällen kom från Sandra...:



"Janne! Varför heter du Janne? Jag vill heta Sandra!"



Dom höll på med något på mobilen...Men för mig som inte var insatt lät det riktigt roligt!



Lite bilder snodde jag från Sandras FB:


Cricka och Henka





Jag och Sandra







Sen dagens tävling...Vem är snyggast i den rosa hatten? Avgör du...;)

































 


Kommentarer
Postat av: sandra

Ha ha, jag röstar på att du är snyggast i den rosa hatten:-D Fattade inte själv hur korkad jag lät förrän du upplyste mig om det (med tanke på citatet) ;-) Tänkte skriva upp ditt fina bosniska citat oxå, men så är rättstavninga a la bosniska inte min starka sida;-)

2009-09-14 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0