Hej då Lisa och Jens

Nu har dom åkt!!! Jag saknar dom redan...Hur ska det här gå egentligen?



Gårdagen var trevlig. Vi var hemma hos Jens. Eller snarare hos pappa som äger lägenheten Jens tillfälligt bodde i. Pappa tvingade hela festen att bära möbler till hans nya lägenhet...Så kan man ju också göra! :)



Efter det blev det, hör och häpna...Palace! Riktigt tomt på folk och för låg ålder för mig...Varför envisas jag med att gå dit på fredagar egentligen? Jag är för gammal för det helt enkelt. Dock smet jag och Francisco en sväng till Otten med. Samma låga ålder men bättre musik. Det är så jävla kul att parta med Francisco!!



Syskonen Nilsson





Käton och Mika





Veronika, som jag fick ärva av Jens då han snott Lisa





Pappa Martin med sin söta Anna



Annika och Mika





Jätte trevliga Erika var också där






Cissi och Erika





Hmmm...:)






Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaha grymaste bilderna gösses sjukt rolig kväll det där =) du glömde lägga in dom ifrån toalett besöket ju =D puss på dej!!!

2009-09-05 @ 21:59:29
URL: http://nogg.se/cindytakida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0