Sjuk nu igen

Jag har inte skrivit något på ett tag då jag senaste dagarna varit hemma, förkyld igen...Känns som att jag alltid är sjuk nu för tiden!! Jag har haft en fruktansvärd huvudvärk också men som tur är verkar vara på väg bort.


I morgon känns det som att jag är tillbaka på jobbet igen...Sista dagen i veckan och allt!


Det värsta med att jag blev sjuk är nog att mina träningsplaner gick åt skogen...Men det blir nya tag nästa vecka! Då jävlar...:)


I helgen blir det lugnt. Känns som det har varit lite väl mycket fest och utgång under sommaren... I morgon ska jag vara hemma själv och bara kolla på film då Cricka jobbar kväll och på lördag åker vi till Gusum. Vi ska hem till Crickas mormor som ska bjuda på middag. Mysigt...







Katter hittar alltid dom mest konstiga ställen att ligga på...Här tycker Pytte att bästa stället att ligga på är under badrums mattan...








Kommentarer
Postat av: Kimmy

vi kanske kan träna ihop? Det är så svårt att komma igång, men sen är det kul. Puss

2009-09-10 @ 22:29:25
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0