Sköna lördag

Gårdagen var mycket trevlig med middag på La Uva med Cricka,Annika,Ante,Kimmy,Balkert och Rocca.


Restaurangen fick dåligt betyg till en början av mig...


Vi hade bokat bord halv åtta, kommer in fem över halv och vårat bord är inte klart...Vi fick snällt vänta i baren i en kvart...Sen frågar ägaren om Cricka kan hjälpa till och bära bort...Känns inte som att man frågar en gäst om det?? När vi väl satt till bords fick vi bröd i väntan på maten...Våran servetris påpekar då att vi bör spara lite bröd till maten...Sen säger hon att vi självklart kan få mer men att bröd inte är så nyttigt...Eh?? Hur fan ska man tolka det??


Sen fick vi vänta i över 30 minuter på maten...Till viss del kan jag som har en kille i branchen samt har jobbat som servetris själv ha förståelse för att man kan sitta i skiten...Men ändå inte...Är jag gäst så är jag och då har jag rätt och klaga...;)


Maten kom dock till slut...Och det gjorde det värt att vänta för gud så god maten var!! Tio gånger godare tapas än på Manesa!!


Jag hade inte med mig min kamera så här följer några bilder tagna med min mobilkamera...


Brödet gjorde vi slut på i alla fall...Utsvultna som vi var!!




Kimmy(eller Anna som hon egentligen heter) och Balkert





En suddig Annika o Rocca














Jag antar att Cricka o Ante var iväg då jag ej hade dom på bild...Sen tröttnade jag på den skruttiga mobilkameran...Så ingen utfrysning här inte! :)




Idag har jag haft en riktigt soft dag...Dagen började med flott då Cricka och jag gick ner till Max och käkade hamburgare...Mumma! Sen åkte han och jobbade och jag hälsade på min söta farmor...Jag älskar att umgås med henne! Resten av dagen har jag mest kollat på tv...Och det tänkte jag fortsätta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0