Snart åker dom

Snart åker mina två små hjärtan till Thailand!!!! *Snyft* Det är inte okej alltså...Jag vet inte vad jag ska göra utan dom!

Jätte sorgligt förut på jobbet då Lisa och jag sa hej då till varandra...Nu ses vi inte förrän i Januari...Eller kanske något tidigare om vi kommer på besök. Jag skulle vilja åka redan i November eller nåt liknande men har tyvärr inte någon mer semester att ta ut i år. Eller en vecka har jag ju,men det är lite kort för att åka till Thailand. Tyvärr får vi inte ta obetald semester heller på jobbet just nu.

Fan vad trist det kommer att bli på jobbet med...Lisa i Thailand och Sandra mammaledig...Vem ska jag luncha med? Vem ska jag stå på balkongen med och snacka skit? Ingen...

Ikväll blir det ut till Hageby för att fira av Jens. Blir nog en jävla fest då han har bjudit alla han känner!


Min bror och jag. Vissa tycker vi är lika, vissa inte...Men visst är vi grymt lika på den här bilden??




Min älskade lilla Lisa





Gå in på Lisas blogg och följ deras liv i Thailand...Det ska jag göra i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0