April April

Din dumma sill!!!!



Har du lurat någon idag?




Jag brukar vara sämst på att luras men idag så lyckades jag...moahahahahaaa



Cricka bytte nyligen operatör på sin mobil och var lite småorolig över att han verkligen får ha kvar samma nummer



Perfekt tänkte jag och hittade på ett litet bus...


På mitt jobb(jobbar ju på Telias Kundtjänst) har vi en funktion på våran mail så man kan skicka ut sms till kunderna som ej går att svara på. Jag upptäckte även nyligen att det ingenstans i sms:et står Telia utan det är något jag själv lägger till.



Så jag slängde iväg:


Bekräftelse: Härmed bekräftas din beställning på nummerbyte från nummer 000-0000000 till 000-0000000. Nummerbytet kommer att träda i kraft 2010-04-01 kl 15.00 Mvh Telenor Kundtjänst


Efter ca 15 min ringer Cricka till mig...

Han undrar om det är hans nummer han ringer ifrån...

Jag svarar nej,det är skyddat! Varför undrade du det?


Jo,jag fick ett sms från Telenor om att dom ska byta mitt nummer...


April April skrek jag!!! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0