Resten av lördagen

Efter dopet bar det av till Lisa för att fira att hon fyller år.




En riktigt lyckad fest! Har nog inte haft så kul på länge...En massa folk och typ alla var med ut till Otten sen...Alltid kul när man är ett gäng!




Jag hade på mig min nya vita klänning och dom nya pumpsen. Gick bra i början men på slutet av kvällen kändes det som att fötterna sakta men säkert började dö där inne. Fiffigt nog hade jag med mig ballerina i väskan som jag bytte till...Det ska man fan alltid ha! Dessvärre glömmer jag oftast det.




Lite bilder:


Lite Thailandsfeeling med Bucket som Lisa fick i present












Systrarna Gårdfalk











Lisa drack ett glas vin bara...



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0