Partaj!

Nu sitter jag och bloggar på våran nya super bra dator! Vi hade sån tur...Våran gick inte och laga och den vi skulle få byta mot fanns ej på lager så vi fick en mycket bättre och behöve bara lägga till 1000 kr. Jag vet inte så mycket om datorer så jag kan tyvärr inte förklara vad som är så mycket bättre men Cricka sa det iaf :) Och så är den fin, för den är vinröd...Och det tycker ju jag är lite viktigt!



Idag ska vi på fest ute i Kårtorp...Fia fyller år och Ida har inflyttningsfest. Ska bli jätte kul!




 Hoppas jag...:)



Lekte lite med webcam på datorn...Dålig kvalité just nu men det måste ju gå att fixa till. Lite kul med ramar och så i alla fall!













Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul med ny dator :) Vinrött låter fint:P

Min e svart men med ganska snygg form iafa:P

2010-02-14 @ 17:46:53
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0