Hallå Bloggen

Äntligen har vi en dator igen!!


Inte den bärbara dock...Men vi har dragit igång våran gamla dator i vårat nya "datarum".  Det är samtidigt vårat förråd som vi har i lägenheten men det fungerar bra som datarum också.



Annars har jul och nyår flytit på smärtfritt...



Julafton var vi här hemma med farmor och pappa på förmiddagen för att på eftermiddagen åka ner till Crickas mamma med familj i gusum. Där spelade vi lite spel och umgicks...

Juldagen var vi hemma hos Crickas pappa på middag för att sedan fara vidare till stan. Då blev det fest hemma hos oss och sedan utgång på Palace.

Nyårsafton var vi hemma hos oss bestående av middag tillsamans med Annika Ante Alex och Isabelle. Mycket trevligt!





Nu återstår bara dom två saker jag längtat efter ett bra tag nu...






Om exakt en vecka kommer Lisa hem!!


Och 17/1 åker vi till Jens och Jossan i Thailand...Känns helt sjukt att han varit tillsamans med en tjej i flera månader utan att jag har träffat människan...Jag ser mycket fram emot att få träffa henne.


Anna som redan träffat Jossan säger att hon påminner lite om mig till sättet och bara det säger väl vilken ootroligt underbar människa hon måste vara!!! ;)


Jens Jossan o lite sprit:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0