Halla dar Sverige!

Hej dar kalla land...



Just nu befinner sig jag och Cricka i Krabi och ar solbranda. Hotellet vi bor pa har ar jatte fint...Under dagen har vi varit i Raily Beach for att sola. Blev nog dessvarre lite val mycket sol...Hoppas det inte blir riktigt illa i kvall!

 

Vi kom till Krabi igar fran Phuket med hjalp av en minibuss. Hemsk resa...3 timmar i en bil med en galning som korde otroligt snabbt...Inte nog med det sa skulle han trycka in far mycket folk i bilen sa att det slutade med att jag satt fram i mitten pa ett jatte hart sate utan balte...Ingen hit alltsa trots att det endast kostade 50 kr ca. I morgon ska vi tillbaka till Phuket igen men den har gangen tar vi bat istallet...Lite dyrare men mycket battre! For det kan ju vara bra om man kommer hem i livet o inte i en kista...:)



Hotellet i Phuket ar skapligt fint men ligger tyvarr ratt langt fran centrum och stranden. Men vi har fatt ett bra pris pa att hyra motorcykel av en vi kanner har nere sa da gar det ju bra!



Annars har vi varit i Patong med Jens, Jossan och Viktor  en av dagarna och festat lite.


Nan dag tankte vi prova att skjuta med pistol och sa tankte vi ge oss ut pa forsranning....



Tyvarr kan jag inte lagga ut nagra bilder da min kamera ar sa gammal att inte minneskortet passar i nagon dator...Jag tankte eventuellt kopa en ny har nere om jag hittar nagon bra...






Annars ar det bara bra med oss och jag tankte ringa hem till nagra ikvall fran varat Thai nummer.

Maste bara lista ut hur man gor for att fylla pa...

Krangligt varre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0