Snart så

Halloj min blogg!



Jag ber om ursäkt för den riktigt dåliga uppdateringen...Men det är inte så kul att blogga på en grymt seg dator som bara står och tuggar...Jag vill hämta en hammare och slå sönder den känner jag ibland...Men jag vet inte, får nästan för mig att den skulle funka ännu sämre då...Men det kanske bara är nåt jag inbillar mig...





Idag är jag lite små seg...


Lisa kom ju hem i onsdags och började jobba igår. Efter jobbet möttes vi upp på stan för att kolla runt lite samt käka en bit mat. Det blev O´learys...Och där har dom ju inte bara mat utan även VIIIN. Lisa hade ju längtat så efter det...Det är nämligen svårt att få tag på vin i Thailand.



Så vi tog 2 glas vin och en öl...Sen hämtade vi upp Cricka och gick vidare till Babyl.



Som vanligt blev det alltså betydligt mer än vårat "ett glas" vin som vi alltid säger.


Trots att jag är seg har jag såklart massor som måste göras innan resan...Så det är bara för mig att bita i det sura äpplet och städa hela lägenheten samt packa! För i morgon åker vi!! Vi sticker 13.30 från Norrköping...


Ska bli helt underbart!


Jag kommer nog skriva lite under resan...Så vi ses!



Lite kommer jag nog sakna mina bebisar som Martin(Crickas bror) ska ta hand om:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0