3D för skelögda??

Snart är även denna vecka slut...


Jag har legat hemma sjuk hela veckan. Har varit förkyld...Även Cricka stackarn har varit hemma. Han har öroninflamation! Inte kul alls...




I morgon ska jag till Tesse i Linköping som fyller år. Ska bli skit kul! Hoppas Lisa kan följa med så jag slipper åka hem själv mitt i natten...Känns lite skrämmande att röra sig nere vid tågstationer den tiden av dygnet...




Idag vet jag inte vad det blir...

Antagligen hemma och kolla på film bara då Cricka inte mår riktigt bra...



Jag skulle dock vilja gå på bio och se Alice i Underlandet...


Men vet ni vad jag fick reda på förra helgen?



Jo,jag träffade en tjej som också är skelögd precis som jag och hon talade om att vi inte kan se på 3D film...Hon hade sett på Avatar i 3D och det blir tydligen jätte jobbigt för ögonen.

Stämmer detta?? Nån som vet?


Och gäller det generellt för alla som är skelögda...Trist i så fall! Buhu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0