40 års fest

Idag har jag börjat dagen med ett kortare träningspass...Riktigt skönt då jag känner att jag verkligen börjar komma in i träningen! Det känns så lätt nu när jag tränar på Sats och bara har ca 2 min gångväg...Då kan man även bara köra ett kort halvtimmas pass vissa dagar då man inte har ork eller tid för mer...


Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Mon. Vi ska fira Crickas chef som fyller 40. Kommer nog bli riktigt skoj!


En massa kul aktiviter kommer finnas att göra:



svävare
häst och kälke
badtunnor
bastuflotte med isvak
mm...


Dagen skulle börja med grillat och avslutas med min favoritmat...Thai!!



Mindre kul var att jag vaknade upp med en ilsket röd finne på näsan...Varför kommer dom alltid när man ska på fest??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0