Älskade farfar ger mig värme

När jag var hos farmor i lördags kollade vi på gamla kort...


Jag bara älskar gamla bilder...Kan sitta hur länge som helst och studera varje detalj!


Efter ett tag hittade jag två likadana kort på min älskade farfar i plånboks format och jag övertalade farmor om att få ett att ha i min plånbok...Och det fick jag så gärna!


Dock hade jag ingen plastficka för kort i den plånboken jag just nu har, men han ligger där...I ett annat fack...


Och det känns bra! Att alltid ha med mig en bild på min högt älskade farfar som jag när som hellst kan plocka fram och titta på...


Jag saknar farfar väldigt mycket...Skulle bara vilja ge honom en sista kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0