Ensam på jobbet ensam i livet

Ja,så svarade jag precis Emmelie på ett mess hon skickade till mig...


Självklart är jag inte ensam i livet...Skojade bara...Har många alldeles underbara vänner vid min sida! Men ändå känns det tomt utan Lisa o Jens...


Lisa ringde för ett par timmar sen och det var så härligt att prata med henne igen! Tråkigt bara att teckningen alltid är lite kass när man är så långt ifrån varnadra...Värsta fördröjningen när man pratar ju... Shit vad jag saknar som alltså!!!Och dom har bara varit borta i en vecka! Men jag tror nog att det har lite med att göra vetskapen om att man inte kommer att ses förrän i Januari. Eller tidigast December...


Så just nu ser jag ut såhääär: ;)








Och dom ser ut såhär:








Vem har det jobbigast? Dom eller jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0