R.I.P Farmor

Jag vill tillägna min farmor ett par rader....


Farmor lämnade livet på jorden 9/7 på morgonen efter en längre kamp mot sjukdomen Kol.



Jag saknar dig lilla farmor otroligt mycket! Dock känns det lite lättare än när farfar dog...Kanske för att ni får vara tillsamans nu! I slutet hade du ju det inte speciellt roligt...Ganska ensam och för sjuk för att orka med någon aktivitet alls.



Farmor hade kvar sitt ungdoms sinne enda till slutet! Här var en tant man kunde prata om vad som helst med och hon lyssnade på modernare musik än pappa tom!


Dom sista gångerna jag, min bror och Jossan hälsade på bjöd vi farmor på räkor och vin. Det gillades starkt och farmor var så söt efter två klunkar vin: Hon rullade på ögonen och sa att nu blev jag full! ;)


Ett annat starkt minne var en av dom alla gånger farmor kunde förvåna och nästan genera mig lite genom att prata en massa snusk. Det var ju absolut inte jämt så varje gång blev man rätt ställd...Inte så vanligt för en dam i hennes ålder! ;)


Jag bodde i sörping med mitt ex och Farmor o Farfar skulle skjutsa hem mig...Jag lovade att vinka i fönstret när jag kom upp för att visa var vi bodde. Det glömde jag ju självklart...Och en liten stund senare ringde farmor och påpekade detta och undrade om min kille satte på mig direkt(inte just dom orden men det var så det menades) och om katten hade suttit ryggen!! :) Jag blev rätt ställd...haha





Jag kommer aldrig glömma er min älskade Farmor och Farfar! Bättre farföräldrar än er kunde jag inte haft!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0