Första veckan i December

Nu sitter jag hemma och väntar på min dagliga promenad med Sandra och hennes lilla Alva...


Vilket litet charmtroll den ungen är alltså! Hon är alltid(nästan) glad och ligger bara lugnt och harmoniskt och tittar när vi är ute och går...Världens A-barn har hon fått min vän!


Igår kollade vi på Desperate hemma hos Sandra(Jag Sandra och Marre) och jag passade på att gosa lite med gullungen...Oftast träffar jag ju henne när hon ligger som ett litet björnpaket i sin vagn...


Till dom som nu säkert undrar så  har jag INTE tänkt skaffa egna barn riktigt än...Sandra får då och då något drömskt i sin blick och undrar om det kanske är dags för oss med snart...;) Men jag nöjer mig med att gosa med ditt barn då och då istället!


Björn ungen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0