Julfest

I morgon har vi fredag igen!



Då är det julfest på jobbet...Ska bli skit kul! Sandra kommer också så jag har en lekamrat...;)




På lördag skulle vi varit på tjejfest hos Tessans kompis Fia med gokart åkning bl.a men det blev framflyttat till senare



För min del blir det lugnt då...Kanske bio lördag eller söndag...Har ju en biobiljett jag fick från jobbet...Kimmy?? Har du gått på den där filmen än?





Nu sitter jag hemma i min Champion tröja och väntar på en promenad med Sandra...Någon mer än jag som i 13-års åldern drömde om att ha hela garderoben full att dessa sten tuffa tröjor?










Uppdate: Sandra är en latmask så jag går själv...Närå hon har redan gått en gång idag så ingen latmask...Men själv får jag gå minsann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0