Hjälp nån!!!

Nu är det dags för ett par nya partyskor tycker jag. Jag försöker hålla ner mina inköp lite och använda det jag har först.Frågar ni Cricka håller inte han med,men jämfört med många av mina andra kompisar så är jag mycket sparsam med mina inköp. Men nu i fredags på väg till Tessan gick klacken av på ett par av mina partyskor. Super gulliga Tessan gav då mig ett par skit snygga stövlar i guld!!! Verkligen jätte snällt...Men jag tycker ändå att jag måste göra ett inköp av ett par nya pumps eller vad man ska kalla det. Nu är det bara så att jag har beslutsångest och har hittat ett gäng snygga. Så snälla, hjälp mig!! Vilka ska jag köpa?

               


Kommentarer
Postat av: emma

längst ut till höger både uppe och nere, rosa och bruna :) bruna var snyggast :D

2009-03-02 @ 20:27:27
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0