Stackars mig

Jag var nog lite väl kaxig igår, för i natt hade jag jätte svårt att sova och var mörkrädd...

Jag hörde konstiga ljud och hade en konstig känsla i kroppen...

Jag vaknade till och från hela natten och ingen katt i sikte för min räddning....

Nu menade jag inte som offer till Ganisch utan mer som en liten vakthund...Nu vet jag ju att en liten katt inte skulle kunna
göra så mycket om nån kom men det känns i alla fall bättre.



Klockan 3 i natt fick jag nog och gav mig upp för att leta efter katterna...Då det var mörkt i vardagsrummet vågade jag

inte gå in där utan fick gå in i köket och röra på matskålen, och vips så var Bysse min kärlek där...

Jag hade sån tur att han följde med mig till sovrummet och stannade där tätt intill tills det blev morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0