Pest eller Kolera

Hittade lite skoj på Kenzas.se...





Tänkte lägga in vad jag skulle välja på pest eller kolera




Mc Donalds eller Burger King
Burger King

Blondiner eller brunetter Blondiner såklart! ;)

Surt eller salt godis Surt

Vanlig Cola eller Cola light Vanlig Cola

Jay Z eller Eminem Eminem

Paris eller New York New York

Stockholm eller Göteborg Stockholm!!

Kaffe eller te Kaffe

High heels eller Converse High Heels

Desperate Housewives eller Gossip Girl Hallå??? Desperate såklart

Scrubs eller How I met your mother How i met your mother

Blåögda killar eller brunögda Jag tycker bruna ögon är otroligt fint...

Sony Ericsson eller Nokia Sony Ericsson

Xbox eller Playstation Jag spelar aldrig tv spel men vi har ju PS så jag säger väl det

Utekväll eller hemmakväll Beror på men jag är ju en party tjej så utekväll

Julafton eller nyårsafton Nyårsafton

Ginatricot eller H&M Gina

Ge eller få Ge

Britney Spears eller Lady Gaga Lady Gaga

Personlighet eller utseende Personlighet

Pengar eller kärlek Kärlek!

Chips eller ostbågar Svårt val...Gillar både och

Att aldrig mer få äta chips eller att aldrig mer få shoppa skor Alltså jag gillar ju chips men det skulle ju vara bra för hälsan att låta bli så bort med dom!

Att alltid gå runt och lukta lite prutt eller att prutta 100 gånger om dagen haha...hm....ja...lukta lite prutt tror jag...hahahaha


Att alltid gå runt och vara olyckligt kär eller att aldrig bli kär Att aldrig bli kär tror jag är mer smärtfritt


Att aldrig ha en pojkvän eller att aldrig ha några riktiga vänner Att aldrig ha pojkvän skulle jag nog tyvärr välja...Men svårt val! Inte just Cricka utan om jag bortser från att jag är tillsamans med honom skulle jag välja det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0