Senaste nytt

Min mamma är på besök och har varit det ett par dagar...


Därav den dåliga uppdateringen!



Kanske inte bara därför...Det finns en viss person som börjar på C och slutar på ricka som har en förmåga att okupera datorn också...;)



Här kommer i alla fall 2 klädinköp jag gjort. Har även köpt mig 2 skor, svarta ballerina med nitar och gympaskor. Dom går det inte att lägga in bilder på av någon anledning...morr morr hatar när det krånglar




Adididas byxor i färgen mörkgrå/cerise till träning och hemma:




En klänning som jag har likadan i grön. Jag köpte den förra året och har använt den hur mycket som helst. Inte helt fel med en till i annan färg då!! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0