Bara blaha

Det känns som min blogg bara handlar om sjukdom på senaste tiden...



Men jag tycker lite synd om mig själv!


 Utslagen är kvar men verkar flytta sig lite fram och tillbaka över kroppen...Just nu känns händer och fötter mest drabbade. Jag hoppade över medicinen i lördags då jag skulle på fest och det märktes av direkt. Nu är medicinen slut och läkaren på akuten har inte skrivit något nytt recept som han lovade så jag står utan...Ringde underbara vårdcentralen och får kanske receptet till i morgon eller i övermorgon...


Till råga på allt börjar jag bli förkyld också!

 *snyft*


 stackars stackars mig....



I lördags var det riktigt trevligt hemma hos Ida. Efter festen åkte vi till Otten...

Kul det med!


Inte lika kul igår...Alla hjärtan spenderade vi liggandes i soffan hela dagen...Men det är ju rätt mysigt i alla fall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0