Dag 2 i Sverige

Idag har jag sovit en hel del...


Trist med tanke på att det är min sista lediga dag.(hehe var på g att skriva att det var min sista dag men det kanske låter lite väl drastiskt)


Jag har i alla fall varit till vårdcentralen och fått lite medicin....Den blir man tyvärr trött av så det är därför jag sovit så mycket. Får se hur det kommer at gå på jobbet i morgon! Ska i alla fall dit på fredag igen och får hoppas att det är bra då...Men det tror jag nog, är faktiskt bättre redan.


Måste bli bra då vi ska fira av Emmelie som åker o jobbar på lyxkryssare i ett år! Får ju inte dricka på medicinen.... Men det reder sig nog.


Fan vill ha våran dator tillbaka!!! Den kanske inte går att laga utan vi kanske får en ny...Det är därför det tagit så lång tid. Vill inte lägga in bilderna här nämligen då den är gammal i skruttig. Klarar nog inte av att jag laddar ner en massa nya program!


Alltid tråkigt med ett inlägg utan bild så här kommer en jag hittade på facebook.

 Det var för många år
sedan på mig och Jens ex Malin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0