Fisk i urinröret?

Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli kvart i tolv så jag kan knalla upp till vårdcentralen för att se om jag har blivit frisk än.


Hoppas hoppas!!


Jag har inte ätit medicinen än och tänkte vänta tills jag varit där...Jag ska nämligen på 40 års fest idag och nåt glas vin skulle ju vara trevligt. Man blir tydligen ännu mer dåsig om man dricker i samband med medicinen. Sen kan det ju vara kul att vara lite social med...Blir rätt konstig på medicinen måste jag säga!





Sen måste jag ju bara dela med mig av mina vänners stöttande och uppmuntrande kommentarer på vad det skulle kunna vara jag fått:



Anna: När jag hörde om dina blå händer tänkte jag direkt på den där killen som fått i sig en drog så att händerna ruttnade och dom var tvugna att kapas av.


Tessan: Det är nog en sån där fisk som har simmat upp i urinröret.


Lisa: Nej, en fisk kan bara simma upp på killar, men jag tänkte på sånna där djur som kryper in i huden och lägger ägg.


Tack tjejer! Nu känns det mycket bättre...;)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0