Gårdagen

Blev riktigt trevlig!


Vi började med att käka på Grand tillsamans med Annika, Ante,Matte och Mikka. Ingen höjdar mat direkt men trevligt sällskap och gott dricka dög gott! :)



Efter Grand gick vi tillbaka till oss för att sedan gå vidare till Palace. Riktigt kul för att vara en fredag då det var riktigt många jag kände där!



Dagen har inneburit soffläge...Inte för att jag var super bakis egentligen utan för att jag hade ont i huvudet och inga värktsbletter hemma...Men för ett tag sen kom älsklingen hem med det så nu känns det bättre!

Dock forsätter nog soffläget resten av dagen  i alla fall...Cricka köpte även hem chips och godis och så gick det visst någon bra film på tv sen...Skön slappar lördag med andra ord!




Jag hittar fler och fler roliga effekter på våran web cam att leka med...Kul!


Såhär ser vi alltså ut idag:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0