Hej Hej

Nu är vi hemma igen i kalla Sverige...

Känns inget kul alls faktiskt...Alltid när jag varit iväg undrar jag varför jag bor här...

Jag behöver ju inte bo just i Thailand(men gärna det) men i alla fall någonstans där vi inte har så lång vinter!

Men i så fall måste jag övertala Cricka och så vill jag ha med mig i alla fall en av mina vänner...

 

Sååå...



Vad hade vi för oss i Thailand då?


Vi var ju i Krabi två dagar som jag tidigare skrivit...Annars var vi i Phuket och solade,badade, åt god mat, shoppade(Jag köpte inte allt för mycket men det jag köpte är jag grymt nöjd med) och så blev det eb hel del fest med Jens, Jossan och hennes kompis Viktor. Sista kvällen dök även Viktors kompis Micke upp...

Härliga människor hela bunten!

 

Det tråkiga som hände var att jag i slutet av resan fick en allergisk reaktion av något i vattnet och fick utslag/bölder över hela kroppen...

Men envis som jag är skulle jag INTE  till någon läkare...

Jag gick istället till apoteket som uppenbarligen inte fattade nåt och fick lite mediciner...

Efter tre dagar blev det värre och mina händer började bli blå och vattenfyllda och jag kunde knappt räta ut dom. Det hade även satt sig i strupen så jag kunde knappt dricka utan att börja gråta av smärta

Då fick min bror nog och kastade in mig på en klinik som gav mig två sprutor. Gjorde as ont då deras nålar är dubbelt så stora som våra.

 Jag frågade läkaren vad jag skullle undvika och det var direkt solljus...Skit kul! Låg under parasoll sista dagarna och är inte speciellt brun...Men men...För mig handlar inte en resa om att vara den som är brunast!


Jag har inte lagt in några bilder än men bjuder på den här jag hittade på facebook på hel gänget som åkte till Koh Lanta samma dag som oss...Tidigt på morgonen efter en sista partynatt! Viktor känns pigg som fan


Hoppas dom inte dödar mig nu...;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0