Helrenovering

Cricka jobbar kväll och då passar jag på med en helrenovering av mig själv...:)


Den bestod av en lång dusch med bodyscrub(stavas??), hårinpackning och rakning av ben följt av ansiktsmask och div mjukgöringskrämer...


Nu känner jag mig som en nyfödd bebis! ;)



Ni som vet att jag har badkar undrar säkert varför jag inte tog ett långt varmt bad....

Men fan, jag gillar inte att bada badkar!

 Ibland får jag för mig att det ska vara jätte mysigt och tappar upp ett...Men jag får alltid panik och går upp efter ett par minuter! Det blir ju så varmt...Och tar man inte så varmt blir det ju för kallt...


Cricka blev galen på mig när vi fortfarande bodde hemma...Hans pappa bor i hus med jacuzzi och flertal gånger övertalade jag honom att vi skulle bada för att efter kort stund tröttna och vilja gå upp...Rätt dyrt o onödigt att tappa upp ett sånt stort kar för att gå upp direkt


Nån mer än jag som inte gillar att bada badkar??











Kommentarer
Postat av: Nadja

Söta bilder! Jaq älskar att bada badkar men har inget:( Vi kan byta, du kan få min dusch & jag ditt badkar?:D

2010-02-25 @ 14:06:21
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0