Att göra

Nu börjar det bli fullt upp att göra...'


Hela Mars är fullbokad med diverse festen!


Jätte kul att han en massa att se fram emot...Men hur ska mina pengar räcka till?


Det ekade rätt tomt sist jag loggade in...


Det börjar den här helgen med att vi ska ut till Mon på 40 års fest. Crickas chef fyller år och bjuder en massa folk ut dit. Det blir god mat, god dricka och en massa kul aktiviteter. Bl.a får man bada i en isvak...Återstår att se om jag vågar mig på det dock...Känns väldigt kallt och obehagligt och så är jag lite rätt för is...Alltså att gå på is ute på en sjö...Jag är inte sådär jätte rädd för dom där man lägger i glaset! ;) faktiskt...



Helgen efter har Alec bjudit på 25 års fest. Det var i någon lokal och dresscode black.




Helgen efter det fyller Tesse 25 år så då blir det till Linköping på middag och utgång.





Helgen efter det kommer min bror och Jossan ner till Norrköping. Det blir väl nån typ av rundvisning neråt Gusum då hon aldrig varit här och sen blir det självklart party. Kanske vi kan bjuda dom på middag hos oss...Eller,Cricka?



Helgen efter det har vi påsk och då kanske vi åker upp och hälsar på Jens o Jossan. Jag tänkte även träffa Tyra om hon har tid...


Så...det har jag för mig i Mars!



Den här veckan har jag två roliga saker förutom träning och det är att i morgon så börjar:











Äntligen!!! Då blir det tjejmys hemma hos Lisa eller Tessan...




Sen på onsdag har Lisa bjudit mig på bio och vi ska se Alice i Underlandet.

Tror det var 3D också...

Ska blir super kul att se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0