Buzzador Kampanjen

Nu har det gått lite mer än en vecka sen jag började prova Dove Visiblecare...





Det som utlovas är:




Nutrium Moisture är ett genombrott på duschtvålsmarknaden då det är en unik kombination av skonsam rengöring och återfuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen. Dove Visible Care innehåller betydligt mer av hudens naturliga återfuktare än vanliga duschtvålar.

Dove Visible Care med Nutrium Moisture kombinerar två av hudens egna fuktighetsbevarande ämnen. Huden blir mjukare och smidigare efter sju dagars användning och efter bara tre veckor är resultatet märkbart med en synligt vackrare hud.




Än så länge håller den vad dom lovar då huden faktiskt känns mjukare och smidigare. Framför allt direkt efter dusch. Litet minus till konsistenten då den är lite väl tjock vilket jag tycker innebär att man måste använda lite mer än vanligt.



Doften gillar jag stakt! Den känns fräsch! Passar både killar och tjejer...





Vi får se om min hud är märkbart vakrare om ett par veckor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0