Välkommna hem!!

Idag landade min lilla bror på svensk mark tillsamans med sin flickvän Josephine.



Välkomna hem sötnosar!!!




Förhoppningsvis kommer dom och hälsar på i Norrköping nästa helg...Annars har ju brodern bestämt sig för att bli Stockholmare! Vi tänkte ev hälsa på dom i påsk om det passar...



Här kommer lite andra bilder än dom jag tidigare visat från våran Thailandsresa:


Jag i en Tuk Tuk Taxi






Cricka på balkongen i Krabi








I Krabi fanns en annan typ av Tuk Tuk




Vi hittade en Thailänsk version av Bysse




Det blev en hel del festande




Cricka fick fiskmassage




Jag tog manikyr o pedikyr istället








Cricka gjorde en super fin tattuering. Lite blankt blev kortet dock tyvärr pga krämen...




Jens tjej Jossan och hennes bästa vän Viktor.




Cricka på en mysig utomhus Restaurang




Som känt blev jag bränd av en manet. Här hade utslagen lagt sig lite efter medcinen.




Grabbarna sista kvällen hos Jens o Jossan





bror







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0