Cold Case

Någon mer än jag som fastnat på serien Cold Case?



Jag älskar verkligen den...Cricka tycker bara att det är en blev kopia av CSI men jag tycker fan Cold Case är mycket bättre.



Jag gillar att man går bakåt i tiden och sen tycker jag oftast det är mer känslomässigt. Och jag är ju lite av en mes så jag fäller gärna en liten tår till dåliga kärlekshistorier ;)





Just detta avsnitt som visades idag har jag sett ca 3 gånger(serien går bara om och om hela tiden) och det är nog det bästa avsnittet. Jag gillar att det utspelar sig på 50 talet och så är det en tragiskt historia och en ung tjej som blir gravid, försöker fly med sitt barn som kallas "Sunshine" för att i flykten bli mördad.

 Hon sjunger den här sången för sin dotter innan flykten och då fick jag nåt i ögat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0